پادکست

افسانه های هیلاس : فصل ششم

افسانه های هیلاس : فصل ششم

نسخه صوتی افسانه های هیلاس . فصل ششم : آسمان ابری، مانع از تابش مستقیم نور می شد، اما با این حال، پراسان می توانست از روشنایی منعکس شده در راهروهای خلوت «قلعه آب» حدس بزند که دیگر صبح شده است. او در اتاقی پر از وسایلی عجیب در کنار مردی کوتاه قد و عینکی نشسته و …

افسانه های هیلاس، نام داستانی فانتزی-ترسناک است که ماجراهای مردی به نام “پراسان” را روایت می کند. مردی که گذشته ای مرموز دارد و برای دفاع از آرامش سرزمینش، دست به هر کاری می زند. افسانه های هیلاس، در واقع اتفاقات گذشته ی بازی سرزمین رویا را روایت می کند و شاید این داستان برای کسانیکه بازی را تجربه کرده اند، جذابتر باشد. البته داستان به شکلی نوشته شده است که برای دیگران هم، جذاب و قابل فهم خواهد بود و سادگی بازی را نخواهد داشت. در افسانه های هیلاس، خواهید فهمید که سرزمین رویا چگونه بوجود آمده است و با گذشته ی دیگر شخصیت ها، بیشتر آشنا خواهید شد.

شما می توانید برای خرید نسخه مالتی مدیای افسانه های هیلاس که شامل تمامی 10 فصل (بعلاوه بخش جایزه) می باشد، اینجا کلیک نمائید و یا می توانید صبر کنید و هر جمعه به یک فصل از نسخه صوتی این داستان گوش نمائید.


https://goo.gl/fqTlpj


[download id=”1116″]                          [download id=”1117″]


آنچه در افسانه های هیلاس گذشت:

افسانه های هیلاس : فصل اول

افسانه های هیلاس : فصل دوم

افسانه های هیلاس : فصل سوم

افسانه های هیلاس : فصل چهارم

افسانه های هیلاس : فصل پنجم

مهدی فنایی

مهدی فنایی

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + چهارده =